Linki trackingowe dla marketingu afiliacyjnego

Aby zbudować przyjazny portal sprzedażowy, nie wolno dopuścić do nagromadzenia złych linków. Witryna powinna się składać z prostych odnośników, najlepiej ukrytych pod właściwym słowem kluczowym. Jak linkować w sposób trackingowy? O tym napisaliśmy poniżej.

 

Budowanie linku trackingowego

 

Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma to do siebie, że denerwuje użytkowników, jeśli odsyłacze są źle zoptymalizowane. Zamiast podawać na stronie produktu link do sklepu, należy stworzyć odsyłacz, który będzie się wyświetlał jako "klinij tutaj" lub "zamów tutaj". W ten sposób nie wybijamy użytkownika z rytmu przeglądania strony i nie kierujemy jego uwagi w stronę linków. Nie prosimy go też o kopiowanie linku, bo uruchamia się on jako osoba strona na osobnej karcie.

 

Idealne rozwiązanie dla zwiększenia sprzedaży

 

W marketingu afiliacyjnym (program partnerski, gdzie czerpie się korzyści z prowizji) linkowanie trackingowe ma ogromne znaczenie, bo świetnie maskuje samą akcję afiliacyjną. To ważne zwłaszcza w przypadku stron o dużym ruchu. Jeśli użytkownik będzie miał wszystko na tacy, nie będzie się interesował sposobem linkowania, gdyż poruszanie się po stronie sprawia mu żadnych problemów.

Linkowanie w marketingu afiliacyjnym ma w zasadzie najważniejsze znaczenie. Jeśli dobierzemy do tego odpowiednie treści (Content Marketing), nasza sieć afiliacyjna będzie nam przynosić dochody.

Social Marketing a SEO

Czy fanpage na Facebooku mają taką moc, aby podnieść inne witryny w Google? Czy...

Własne zaplecze - ile to...

Osoby, które nie chcą korzystać z pomocy agencji marketingowych często stawiają...

Zobacz także

Polecamy

pozycjonowanie gliwice


pozycjonowanie stron Oświęcim
Pozycjonowanie Kraków
pozycjonowanie stron wieliczka
program sklepu internetowego
luppo.pl - pozycjonowanie Chrzanów, Olkusz, Trzebinia

www.gebuko.ro - SEO optimizare site ului