Sprzedajesz linki? Uważaj!

Roboty wyszukiwania Google są na tyle inteligentne, że bez trudu zrozumieją większość schematów linkowania. Jeśli z jednej strony cyklicznie wychodzą linki do tej SAMEJ witryny pozycjonowanej, to Google w końcu uzna, że coś się dzieje nie tak. Może ukarać stronę pozycjonowaną, lecz nie musi. Za to na pewno ukarze sprzedawcę linków, bo im więcej wychodzi ich ze strony, tym gorzej dla SEO.

Dlaczego nie warto sprzedawać linków?

Z jednej strony sprzedaż linków nie osłabi Twojej witryny, a może pomóc w pozycjonowaniu innej. Jeśli z Twojej strony wychodzi jednak zbyt wiele linków z dziwnych miejsc (podobne linki w sekcji footer lub modułach bocznych, tak zwanych panelach lub sekcjach), to na początku ucierpisz Ty, ponieważ odczujesz spadki parametrów SEO przy okazji kolejnej aktualizacji algorytmów Google.

Sprzedawanie linków to bardzo dobry pomysł na zarobek, ale krótkotrwały dla zachłannych. Możemy tak zrobić ze stroną, na której nam nie zależy, ale to i tak w końcu zaszkodzi witrynie pozycjonowanej.

Bo parametry linków nie powinny się często zmieniać.

Jeśli parametry strony zaczynają się gwałtownie zmieniać, to znak, że coś się dzieje niedobrego. Takie witryny natychmiast odwiedzają roboty i badają linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne. Jeśli wyjdzie na jaw, że strona zwyczajnie sprzedaje linki, prawdopodobnie dostanie filtr, a następnie ban. Innymi słowy - zakończy swój żywot w sieci. 

 

Czy Twoja witryna jest...

Roboty wyszukiwarki Google stale podnoszą poprzeczkę pozycjonerom. Zmieniające...

Jak zrozumieć SEO? Kilka...

Szkolenia z zakresu pozycjonowania bywają drogie, dlatego webmasterzy szukają...

Zobacz także

Polecamy

pozycjonowanie gliwice


pozycjonowanie stron Oświęcim
Pozycjonowanie Kraków
pozycjonowanie stron wieliczka
program sklepu internetowego
luppo.pl - pozycjonowanie Chrzanów, Olkusz, Trzebinia

www.gebuko.ro - SEO optimizare site ului