Content Marketing - Turbo dla optymalizacji

W środowisku SEO coraz głośniej mówi się o budowaniu pozycji strony internetowej poprzez implementację odpowiedniej treści (content). Innymi słowy w tej metodzie chodzi o to, aby zbudować przyjazny dla wyszukiwarki Google tekst, który pomoże podnieść pozycję witryny. Połączenie dobrych treści z odpowiednią optymalizacją może dać wspaniałe efekty. Poniżej kilka informacji, które warto wiedzieć o Content Marketing.

Nastał czas treści

 

Pozycjonerzy dobrze wiedzą, że samymi linkami trudno podnieść stronę do TOP3 wyszukiwań Google. Witryna internetowa powinna być dobrze zoptymalizowana i nie tylko na poziomie kodu źródłowego, ale również zdjęć, filmów oraz modułów. Każdy element strony musi być dobrze opisany, aby nie wprowadzić robotów wyszukiwania w błąd i zmaksymalizować ich pracę. Sekcje "Title", "Descriptions", "Meta" itd. należy uzupełnić w PIERWSZEJ kolejności. Później można przejść do treści właściwych.

 

Content Marketing - jak pisać tekst?

 

Wiele stron internetowych posiada blog, który służy do opisywania działalności firmy i budowania wizerunku. Treści na blogu także są pozycjonowane i nastawione na pozyskiwanie internautów, którzy po wpisaniu odpowiedniej frazy dotrą na nasz blog. Aby tekst był odpowiednio zoptymalizowany powinien zostać podzielony na kilka sekcji. Najważniejszy jest wstęp, a więc krótki opis. Powinien się składać z 70-75 znaków. Musi zawierać słowo kluczowe, podobnie jak tytuł artykułu. Warto zastosować śródtytuły, które należy oznaczyć znacznikami , gdyż podkreślają one moc tekstu i kierują roboty do jego najważniejszej części.

Tekst będzie pozytywny dla wyszukiwarki Google wtedy, gdy będzie posiadał infografiki, materiały Video i zdjęcia (oczywiście odpowiednio zoptymalizowane). Jako podgląd takiego tekstu warto przytoczyć treści z gazet internetowych, np: wiadomości Onet.pl.

 

Najpierw audyt, później treść

 

Sama optymalizacja strony daje sporo, ale przygotowanie odpowiednich treści wzmocni efekty. Same blogi można już podnosić contentem i nie potrzeba ich wspierać setkami linków. Przy rzetelnej i odpowiedzialnej polityce pisarskiej można zbudować pozycję witryny na samych tekstach, a później utrzymywać ją kolejnymi treściami z kilkoma linkami tygodniowo. Stosując się do naszych rad powinniście w krótkim czasie odczuć zmiany pozycji. Oczywiście w górę.

A co Wy sądzicie o content marketingu w połączeniu z audytem SEO? Jakie notujecie wyniki? Piszcie pod tematem!

Własne zaplecze - ile to...

Osoby, które nie chcą korzystać z pomocy agencji marketingowych często stawiają...

Jak zdobywać linki w SEO?

Dla jednych link to tylko odnośnik, a dla pozycjonerów istota pozycjonowania stron...

Zobacz także

Polecamy

pozycjonowanie gliwice


pozycjonowanie stron Oświęcim
Pozycjonowanie Kraków
pozycjonowanie stron wieliczka
program sklepu internetowego
luppo.pl - pozycjonowanie Chrzanów, Olkusz, Trzebinia

www.gebuko.ro - SEO optimizare site ului