Content Marketing - Turbo dla optymalizacji

W środowisku SEO coraz głośniej mówi się o budowaniu pozycji strony internetowej poprzez implementację odpowiedniej treści (content). Innymi słowy w tej metodzie chodzi o to, aby zbudować przyjazny dla wyszukiwarki Google tekst, który pomoże podnieść pozycję witryny. Połączenie dobrych treści z odpowiednią optymalizacją może dać wspaniałe efekty. Poniżej kilka informacji, które warto wiedzieć o Content Marketing.

Nastał czas treści

 

Pozycjonerzy dobrze wiedzą, że samymi linkami trudno podnieść stronę do TOP3 wyszukiwań Google. Witryna internetowa powinna być dobrze zoptymalizowana i nie tylko na poziomie kodu źródłowego, ale również zdjęć, filmów oraz modułów. Każdy element strony musi być dobrze opisany, aby nie wprowadzić robotów wyszukiwania w błąd i zmaksymalizować ich pracę. Sekcje "Title", "Descriptions", "Meta" itd. należy uzupełnić w PIERWSZEJ kolejności. Później można przejść do treści właściwych.

 

Content Marketing - jak pisać tekst?

 

Wiele stron internetowych posiada blog, który służy do opisywania działalności firmy i budowania wizerunku. Treści na blogu także są pozycjonowane i nastawione na pozyskiwanie internautów, którzy po wpisaniu odpowiedniej frazy dotrą na nasz blog. Aby tekst był odpowiednio zoptymalizowany powinien zostać podzielony na kilka sekcji. Najważniejszy jest wstęp, a więc krótki opis. Powinien się składać z 70-75 znaków. Musi zawierać słowo kluczowe, podobnie jak tytuł artykułu. Warto zastosować śródtytuły, które należy oznaczyć znacznikami , gdyż podkreślają one moc tekstu i kierują roboty do jego najważniejszej części.

Tekst będzie pozytywny dla wyszukiwarki Google wtedy, gdy będzie posiadał infografiki, materiały Video i zdjęcia (oczywiście odpowiednio zoptymalizowane). Jako podgląd takiego tekstu warto przytoczyć treści z gazet internetowych, np: wiadomości Onet.pl.

 

Najpierw audyt, później treść

 

Sama optymalizacja strony daje sporo, ale przygotowanie odpowiednich treści wzmocni efekty. Same blogi można już podnosić contentem i nie potrzeba ich wspierać setkami linków. Przy rzetelnej i odpowiedzialnej polityce pisarskiej można zbudować pozycję witryny na samych tekstach, a później utrzymywać ją kolejnymi treściami z kilkoma linkami tygodniowo. Stosując się do naszych rad powinniście w krótkim czasie odczuć zmiany pozycji. Oczywiście w górę.

A co Wy sądzicie o content marketingu w połączeniu z audytem SEO? Jakie notujecie wyniki? Piszcie pod tematem!

Ręcznie czy przy pomocy...

Optymalizacja strony internetowej to zaraz po linkowaniu najważniejsza czynność...

Linki trackingowe dla...

Aby zbudować przyjazny portal sprzedażowy, nie wolno dopuścić do nagromadzenia...

Zobacz także

Polecamy

pozycjonowanie gliwice


pozycjonowanie stron Oświęcim
Pozycjonowanie Kraków
pozycjonowanie stron wieliczka
program sklepu internetowego
luppo.pl - pozycjonowanie Chrzanów, Olkusz, Trzebinia

www.gebuko.ro - SEO optimizare site ului