SEMSTORM - narzędzie do analizy konkurencji w Content Marketing

Narzędzia do analizy konkurencji mają ogromne znaczenie w branży pozycjonerskiej. Dzięki odpowiednim skryptom możemy przewidzieć ruchy konkurencji i wprowadzić zmiany, które zapewnią nam wyższą pozycję w wyszukiwarce Google. W ostatnim czasie bardzo skuteczny stał się Content Marketing, który polega na budowaniu pozycji witryny dzięki odpowiednim treściom. Zdobywanie dzięki wpisom większej poczytności wpływa na Trust Rank naszej strony, co przekłada się jej zaufania od strony Google. Czym jest SEMSTORM i dlaczego warto z niego korzystać?

 

Porównaj się z konkurencją

Narzędzie SEMSTORM pozwala na analizę content marketingu Twojej konkurencji. Skrypt pokazuje nam, jak mocne są wpisy innych witryn i jak wygląda nasz artykuł w porównaniu do innych. Na podstawie tych informacji możemy przygotować kolejny artykuł pod względem taktycznym, który w przyszłości zapewni nam odpowiednie wyniki SEO.

Jeśli narzędzie chcemy wykorzystać do zbadania trendów lub reklamy dedykowanej (brand marketing), skrypt pokaże nam najpopularniejsze rozwiązania i frazy. Na podstawie tej wiedzy będziemy mogli dobrać słowa kluczowe tak, aby nasz artykuł bazowy przyciągnął więcej czytelników.

 

Przykład: Piłka Nożna

Jeśli chcemy stworzyć mocny artykuł contentowy o piłce nożnej, wpisujemy frazę do narzędzia SEMSTORM i badamy konkurencję. Jeśli planowaliśmy użyć frazy "piłka nożna" jako jedynej, od tej chwili możemy stworzyć listę najpopularniejszych fraz, które są trendami. Jeżeli nasza największa konkurencja użyła 3 słów kluczowych (piłka nożna, leo messi*, neymar jr.), a druga najmocniejsza witryna dwóch (piłka nożna, cristiano ronaldo), to po analizie w plenerze słów kluczowych możemy dobrać trzy najmocniejsze frazy (piłka nożna, leo messi, cristiano ronaldo - przykładowo), co pozwoli nam prześcignąć konkurencję.

Jak sami widzicie, fraza "piłka nożna" wcale nie musi być kluczowa, bo bez asysty dwóch równie mocnych anchorów nie osiągniemy spodziewanych efektów. SEMSTORM pozwala w krótkim czasie tak dobrać słowa i taktykę, aby zostawić konkurencję daleko w tyle.

 

Dla kogo to narzędzie?

Zdecydowanie dla profesjonalnych pozycjonerów, którzy cenią sobie jakość linkowania wraz z wysoką efektywnością. Jako, że Content Marketing to skuteczna metoda SEO możemy się spodziewać powstawania kolejnych, równie udanych co SEMSTORM narzędzi analitycznych. 

Własne zaplecze - ile to...

Osoby, które nie chcą korzystać z pomocy agencji marketingowych często stawiają...

Link Building - filar...

W branży SEO linki mają ogromne znaczenie, bo istotnie wpływają na pozycję...

Zobacz także

Polecamy

pozycjonowanie gliwice


pozycjonowanie stron Oświęcim
Pozycjonowanie Kraków
pozycjonowanie stron wieliczka
program sklepu internetowego
luppo.pl - pozycjonowanie Chrzanów, Olkusz, Trzebinia

www.gebuko.ro - SEO optimizare site ului